Skydive en vakantie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelsey Donders - WaarBenJij.nu Skydive en vakantie - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelsey Donders - WaarBenJij.nu

Skydive en vakantie

Door: Kelsey

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

15 April 2014 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Morgen Ben ik alweer 6 weken hier, het is nog steeds geweldig! het weer is iets minder, dus ik kan jullie helaas niet jaloers maken haha!

Mijn gezin waar ik zit is echt geweldig, zulke lieve mensen. We zijn nu een beetje aan het inplannen wat we met z'n 4en gaan doen.

Afgelopen zondag heb ik eindelijk mijn skydive in geboekt! dinsdag 22 april om 10.uur is het dan zover, eindelijk ga ik uit een vliegtuig springen! ik ben zo benieuwd hoe ik het ga vinden. maar met zo'n uitzicht denk ik dat het echt te gek gaat zijn!

Vanaf vrijdag heb ik ook 10 dagen vakantie, heerlijk! op de planning staat mijn sydive, tripje naar de hoofdstad van Australië; Canberra en verder vooral lekker relaxen! Vanaf zaterdag begint hier pasen en dat word hier vrij groot gevierd, dus ik ga gezellig met mijn gezin naar wat familie en vrienden.

Volgende keer leuk nieuws!!

Liefs Kelsey

  • 15 April 2014 - 15:08

    Karen:

    Hé die Kelsey,

    Harstikke spannend, we zijn benieuwd hoe je het hebt gevonden. Volgens Britt moet 't geweldig zijn, maar ja die is nergens bang voor. We horen/lezen de verhalen vast wel van je en uiteraard een fijne vakantie geniet er maar van.

    Liefs van je "tantes".

  • 16 April 2014 - 19:48

    Opa&oma:

    Kelsey als jij Dinsdag een kerktoren tegenkomt niet omduwen,want deze gaat toch niet opzij.
    succes

  • 16 April 2014 - 20:49

    Anouk:

    Super fijn om te lezen schattie! Ik ben ontzettend trots op jou en sta achter de keuze die jij hebt gemaakt!
    Lekker genieten van Pasen en daarna van je vakantie. Lef kind dat je bent! Ik ben benieuwd hoe t was...

    Skype je snel!
    Dikke kussss♡♡♡

  • 19 April 2014 - 21:31

    Marianne Donders:

    Goh Kelsey, dat je dat durft. Zorg maar dat je geen beentje breekt. Lijkt mij zo eng.

    Liefs, Marianne

  • 20 April 2014 - 08:03

    Swa:

    dag Kelsey.
    fijn dat je het goed naar je zin hebt.
    en dat het gezin je super goed bevalt.
    veel succes een dinsdag en geniet ervan.
    groetjes buurman swa en fam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Kelsey

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 5023

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 28 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: