Sneltrein - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelsey Donders - WaarBenJij.nu Sneltrein - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelsey Donders - WaarBenJij.nu

Sneltrein

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

31 Maart 2014 | Australië, Sydney

Lieve Allemaal,

Hier mijn eerste blogje! ik heb er over getwijfeld dit bij te houden maar het is denk ik toch wel leuk dat jullie een beetje kunnen lezen wat ik allemaal doe hier!:)

Eigenlijk was de planning om rond deze tijd pas te vertrekken naar Australië, maar op het moment dat ik voor dit gezin had gekozen ging het in een soort van sneltrein en nu zit ik hier a.s Woensdag alweer 4 weken!
Voor mij vliegt de tijd echt hier, Ik heb een heel leuk gezin met een super lief kindje, Ethan, hij word in mei 4 jaar. soms heeft hij uiteraard zijn streken maar hij is vooral heel lief en grappig!

Ik heb echt een relaxed werkweekje hier; Maandag t/m Woensdag gaat Ethan naar pre school, deze dagen heb ik veel vrije tijd tussen hem naar school brengen en weer ophalen. ik hoef dan alleen wat was te doen. als hij thuis komt is het eigenlijk alleen zijn spullen voor de volgende dag klaarmaken, even wat spelen, zijn eten klaar maken en geven, zijn speelgoed opruimen en dan zit mijn werkdag er al weer op, want ook de avonden ben ik vrij. Donderdag en Vrijdag heb ik hem de hele dag, op donderdag heeft hij altijd gym en vrijdag is een dag dan doen we wat hij wil doen. verder moet ik alleen voor Ethan koken, die eet rond 5 uur, half 6 en kookt Andrew voor ons en wij eten meestal rond half 8.

Afgelopen Zaterdag ben ik eindelijk naar Sydney geweest! het was eigenlijk de bedoeling om te gaan shoppen aangezien ik wat laat weg ging hier maar zoals gewoonlijk was ik weer verdwaald waardoor ik ergens uit kwam en totaal niet wist waar ik was! ik dacht slim te zijn door een kaart te kopen maar die kaart was bijna net zo groot als mij en daar stond niet op wat ik moest hebben.. daar had ik dus niet heel veel aan! ik dacht hier blijven staan heeft ook weinig nut, dus toen ben ik maar gaan lopen, gelukkig in de goede richting want uiteindelijk ben ik bij de harbour bridge uit gekomen en daar overheen gewandeld! daarna ben ik met de ferry naar manly gegaan en daar ook een bezoekje gebracht aan de kleine versie van sea life! dat opzich was niet heel bijzonder maar daar hebben ze een soort van tunnel waar je door heen moet wat helemaal van glas is en er dus haaien boven mijn hoofd zwommen, en zoals de meeste wel weten ben ik doodsbang voor die stomme beesten! maar ik heb het overleefd:)

Jullie horen van mij!
Liefs Kelsey

  • 31 Maart 2014 - 10:52

    Tim Donders:

    Leuk om en af en toe ook wat te lezen Kels! Super dat je het zo goed naar je zin hebt, geniet er maar vooral veel van! X Tim

  • 31 Maart 2014 - 10:56

    Britt:

    He Kels,

    Leuk joh om zo ook op de hoogte te blijven van je avonturen! Klinkt iig super leuk en kan wel merken dat je je goed vermaakt!
    Geniet er nog optimaal van en bij het volgende familie feestje zullen we je weer lekker wakker bleren om half 5.. ;-)

    Liefs Britt

  • 31 Maart 2014 - 11:26

    Sabrina:

    Leuk z'n blog!:)
    Bijna Alweer 4 weken weg!
    Tijd gaat hard.

    Geniet er van xx

  • 31 Maart 2014 - 11:48

    Fanny:

    Leuk om ook een blog van je te lezen Kels! Fijn dat alles zo goed gaat en je het zo naar je zin hebt! Geniet ervan, dat heb je verdiend!

    Tot snel via What's app of Facetime ofzo!

    X

  • 31 Maart 2014 - 15:03

    Nicolle Van Bebber:

    He kels,

    Dit vind ik nu gezellig praten,leuker als facebook.

    Leuke foto's, inderdaad grappig jochie en zelfs de hond ben je niet vergeten ,is het daar ook zo:
    zoonlief hier, hond daar,je weet wat ik bedoel haha.
    Verdwaald hmmm,kaart helpt niet misschien een (LOOP)TOMTOM,
    Ik hoor het wel van je.

    geniet ze ,tot snel.

    Liefs nicolle

  • 31 Maart 2014 - 15:45

    Henriette (buufke):

    ha die kels

    leuk hoor een verslag,
    fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    lachen, verdwalen met een kaart zo groot als jij zelf,
    zo te zien heb je het goed naar je zin op de foto,s
    leuk manneke leuke hond en lekker aan de wijn,goed weer,
    best veel vrije tijd dus wat wil je nog meer
    en wat gaat de tijd snel he, voor je het weet zijn de 6 maanden om
    nou geniet er van we appen wel weer en wachten op nieuwe berichten en foto,s van je,
    liefs van ons alle en een dikke pakkerd,xxxx

  • 31 Maart 2014 - 17:43

    Mendy, Nando & Gyliena:

    Leuk verslag en fotos!!! Facetimen gister was ook lachen, sorry voor Nando z'n gedag whahahaha! Ps. Wel eerlijk zijn over dat ene he ahaha x van ons allemaal

  • 31 Maart 2014 - 17:44

    Mendy, Nando& Gyliena:

    Ps. Jullie mam verdwaald al op de fiets van de reeshof naar Het centrum!

  • 31 Maart 2014 - 18:45

    Oma-opa.:

    hallo Kelsey

    wat leuk zo met jou te kletsen webben de blog bekeken
    heel mooie fot

  • 31 Maart 2014 - 19:11

    Oma-opa.:

    Hoi Kels het vorige bericht is fout gegaan .
    De foto`s zijn mooi , en we hebben alles van het blog gevonden.
    Nu kunnen wij lekker alles bij houden, maar Skype niet vergeten, want dat is leuker.

  • 31 Maart 2014 - 20:23

    Monique:

    hoi schat, er zitten nog een paar leuke foto's bij die ik nog niet gezien heb,
    ik zal snel je kookboek opsturen. xxxxxx mama

  • 31 Maart 2014 - 20:27

    Monique:

    en kelsey, wat mendy zegt dat was gewoon site-seeing

  • 31 Maart 2014 - 22:01

    Marianne:

    Hoi Kelsey,
    Leuk dat je ook een blog bij gaat houden. Ik ga hem zeker volgen.
    Geniet maar volop, je tijd daar is zo om.

  • 02 April 2014 - 03:29

    Kelsey:

    Thanks voor jullie reacties kai leuk!!

    Tante nicolle, hier zitten honden en kind op 1 lijn zoals het hoort! daar kunnen jullie nog iets van leren haha!

    Mendy ik weet zeker dat het kai leuk gaat zijn, dus zeg maar tegen nando dat hij iets voor te bereiden heeft!;)
    Xx

  • 05 April 2014 - 22:37

    De Liefste Zus Aka EMMERELL <3:

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 07 April 2014 - 09:04

    Mie :

    hai kelsey,

    zoals je weet ben ik altijd met dit soort media dingen de laatste die reageert. super dat je het zo naar je zin hebt en de tijd hebt om allerlei dingen te ondernemen. leuk filmpje wat je gestuurd heb naar Karen met haar verjaardag en tof dat we je vorige week via face time even konden spreken.

    Nou meissie geniet er nog volop van en we mailen, whats appen snel weer.

    xxx en een grote knuffel uiteraard ook van Karen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Kelsey

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 5044

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 28 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: