Colorrun - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelsey Donders - WaarBenJij.nu Colorrun - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kelsey Donders - WaarBenJij.nu

Colorrun

Door: Kelsey Donders

Blijf op de hoogte en volg Kelsey

11 Augustus 2014 | Australië, Sydney

Lieve allemaal,

Ik zal mijn blogske is even beter up to date houden!;)

We zitten ondertussen alweer in august en dat betekend 3 weken tot de lente! niet dat het hier nu zo koud is als de winter in nederland, maar toch is het s'avondd/ s'nachts aardig koud.ik kan niet wachten tot het warmer word en ik lekker aan het strand kan chillen!

Mijn werk weken hier zijn over het algemeen wel hetzelfde eigenlijk, maandag t/m woensdag relaxte dagen en donderdag en vrijdag heb ik ethan de hele dag. verder wat afspreken met meiden die ik hier heb leren kennen, dus dat is allemaal erg gezellig! en in de weekenden natuurlijk ook gezellig afspraken en leuke dingen doen.

Ethan zit op dit moment in zijn vierjarige puberteit ( Bestaat dat?!?!) lekker pas naar kelsey luisteren als ze al 3x iets heeft gezegd, maar daarnaast word hij ook steeds leuker en grappiger en vooral ook bijdehand;) hij is een echte chatterbox op dit moment maar dat is alleen maar heel gezellig!

HOOGSTWAARSCHIJNLIJK ga ik mee doen aan de colorrun in sydney op 24 augustus ( Britt en nando; ik moet natuurlijk al wel een bietje oefenen voor dn santarun 2015! haha), mij lijkt het echt leuk daar een keer aan mee te doen, ik kijk nog even een weekje af hoe mijn conditie is en dan ga ik een besluit nemen, hoewel ik het waarschijnlijk toch wel ga doen haha!

Helaas wat minder leuk nieuws vanuit nederland gekregen, dan word je toch wel weer even met beide benen op de grond gezet en voel ik me af en toe een beetje alleen. maar ik heb het nog steeds onwijs naar mijn zin hier!! ik geniet van alles en ga ook zeker nog genieten van alles dat komt!

In september heb ik weer een weekje vakantie, en hoe het nu op mijn planning staat wil ik 1 helft van de week naar canberra en de andere helft naar melbourne.

Als laatste wil ik nog even iedereen bedanken voor alle lieve kaartjes,brieven, berichtjes en cadeautjes! echt heel erg lief!

Liefs voor jullie!
X

  • 11 Augustus 2014 - 16:29

    Britt:

    He nichieh,
    Wat fijn te horen dat je het zo goed naar je zin hebt! Het klinkt iig erg gezellig! En jij bent n echte pro straks zo met kinderen en hun nukken ;-).

    En inderdaad klote nieuws zo :( hoop dat je het daar ook met iemand kan bespreken en anders zijn we maar 1 telefoontje weg he!!

    Super toevallig! Hadden het gisteren met jullie mam over dat je de colorrun wilde doen! Gewoon doen joh, is super grappig!! En die 5 km haal je wel hoor :D good luck alvast!!

    Genietze nog lekker daar! Geniet van alle leuke dingen die nog gaan komen!!
    Liefs Britt xx

  • 12 Augustus 2014 - 12:26

    Marion:

    Hallo Kelsey,

    Goed bezig!!!
    Beetje werken en verder leuke dingen doen.
    En het hardloopvirus is toegeslagen? Gewoon doen die run!
    Groetjes xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Kelsey

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 5036

Voorgaande reizen:

05 Maart 2014 - 28 Februari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: